azabbbbb u ols!!
first day nak sampai opis,mek sesat barat.
U know what, there is a building call Marunouchi building, Shin-marunouchi, Shin-Marunouchi Centre , marunouchi pulak ada beberapa tower...mencik!
I keep remember that my office is at Maru-bi-ru ( Maru building)..perasan sangat u ols!...
And I acctually I do not have the address with me..( from the Tokyo's boss e-mail that I printed)..rupanya dalam kertas tuh cuma alamat Singapore office aku sendrik!...Azabbbb!..
Dah lah kawasan marunouchi tuh besar ya amatzzz...dok keep asking mana "Maru Biru di mana?",so people keep giving me wrong direction.So,end up,I visited ALL the "MARU" building,meet one staff of other investment bank(M0rgan Stanl3y),sempat berkenalan bagai..and thennnnnnnnnnnnnnnnn finally I reached the Shin-Marunouchi Centre Building.
patut 30 min dah sampai opis,i took 1 and half hours!!
Perghhhh!!!...
Benci betol,seharian si Hir0yuki dok ketawakan aku..dia sindir2x aku bahawa,
"ehh..apsal ko sesat nyah??,Ge0rge dari Sydney tak sesat,Joa tak sesat, Desm0nd tak sesat..
apsal ko sesat bagai nyahhh??"
Menyampasss nyerrrrrrrrrrrrrrrrr.
Kalau dia ada depan aku,dah aku plaster plaster molots diaaaaa....
Tuesday, April 22, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment