I am sorting out my photo,files...
I realised that I missed place(?) one of my memory card..just a bit pissed of because there are tones of IMPORTANT photo inside that card, and after memunggah all the barang-barang,drawer,I still couldn't figure out, where areeeeee you??????????erghhhhhhhh...
And, to distract my mind, I flip through some of the card, and I found these..old photo.
ha ha ha.
.back in ,summer 2007.....ehhhhhh...lama dah......
** i don't feel like blogging anymore,but, these photo,made me changed my mind,hence this post..for me to rememberrr....

We were ready.. to watch the fireworks show,somewhere near Saitama( 45 minutes train ride from Tokyo).I was smart enough nit to wear those Yukata,sebab,cuaca panas nak mamp*s, and entah entah aku dah selak "jubah "aku tuhhh.We were quite early, "mengechop" port tuh.By 5.0..perghhhhh,penuhhh padang tuhhh.It was on Saturday kannn..( I am not working on Saturday Sunday),soooo penuhhhh orang yerrr.
KANPAiiiiii !!!

Gadis-gadis sopan ber kanpai yam senggg!Aku?.Huks..air oren sajorkkkk nokss.Depa ni pon mostly hidop merantau-rantau, dan banyak jugak yang keje foreign bank.Ada satuh tuh,Indonesian yang dah dok sana sejak umur 12 tahun...tapi masih fasih bahasa Indonesia dia..Balik malam tuh,hampir tertinggal keretapi.Gila ah.Nak keluar dari areaaa tu pon dah azabbbb.Kalau aku pakai Yukata,terburai dah kot.Teringat dedulu deduluuuu,masa zaman student pon, fireworks show ni adalah event yang kami tunggu tunggu.Picnic !!!!

This...another weekend.. spent with 2 other friends and I, we were on our way to Hakone...I departed early morning from Shinjuku , take a train ride.. to Sagamihara Station , if I am not mistaken...And hopped into this comel car waited for me there...

THIS IS OUR CAR !!!
yang bawak kitorang naik turun bukit meredah gunung ganang!CUTE kannnn!She seldom use it ...duduk Tokyo,tak perlu keretaa nak commute pergi kerjaaa.

with Yoshiko-san..sampai dah ke satu destinasi,gunung berapi..banyak onsen di kelilingnyaaaa.This lady,very good in photoghraphy...

Product yang popular di sini adalah Kuro Tamago @ Telur Hitam.Di masak dalam kolam air panas yang bersulfur tinggi tuhlaa...banyak kandunagn mineral nyaa kan.Di katakan, makan sebijik, umur anda akan panjang 7 tahun, makan 2 bijik, panjang umur 14 tahun...dan seterusnyaaaa gituhhh.Rasa macam telor biasa jer noks rasanyaaa.... hahaha..4 bijik terus kami belasahhh..ekekkekkekeke.Laporrrrrrr....

Jaga Bee ( Jagaimo Butter @ Potato stick )- pelbagai perisaaaaa..kruk kruk kruk kruk! yang menemani sepanjang perjalanannnnn.nyumsss.!!!Balik tuh,singgah banyak tempat,singgah mandi onseng,singgah Yokohama city,singgah Hayama for the best Purin!!People really queue!!Lepak at some beach..and I remember we eat tandori at some indian restoran at Hayama with veryyyy BIG roti nan,and yummmmmmsssss........It was pretty late night, we just roamed around, ride on Yokohama Bridge, ride on Tokyo bridge....the best summer ever !!!

THIS !!!!
Looking into this photo,I feel like eating ice ( ice cream) !This was at Disney Sea,Tokyo.Its located next to Tokyo Disneyland....I been to the Disneyland wayyyyyyyyyyyyyyy backkkk zaman dahulu kala ,masa aku student.Now, If you ask me to pick,I prefer Disney Sea better..
Cuacaaa panasss, rasa nak makan 10 ice creammm.
Awesome summer !!
No comments:
Post a Comment