Friday, April 30, 2010

creative work??

ok.

i may not a creative person.(maybe).

but i have volunteer myself to do a scrapbook for the class...bla bbla bla blaaaa,and end the end of the product, everyone has column to sign and put their THANK YOU NOTE to our lecturer.Lebih kurang macam hand made lah..nak buat kenang-kenangan..

hmmm.bukan aku nak volunteer sangat,tapi orang yang mula-mula volunteer pon, sampai hari ni non-ado habuk hasilnya.memang aku rasa nak buat gulai (!!) mamat ni,tapi nanti aku masuk penjara lah pulak karang.so,aku batalkan niat aku tuh, dan volunteer diri aku lah secara bidan terjun tiruk,untuk menghasilkan "sesuatu" in less then 2 days.

So, out of sudden, I walked myself to find the material into some shop selling some creative ..art thingy bla blabla..
Ohhhhhhhhhhh!!heaven.I got this sudden rush , the creative vibe floating around me..and i got excited...
I wandered around in that shop ( selling scrap book, creative thingy material)-segala mak nenek ada jual kat situh.Kedai tuh kat dalam Raffles City..Martha Stewart punya creation pon ada..) for 2 hours ,kejapp jer rasa 2 jam ti..and my mind tick tock tik tok.Ti-ba tiba banyak idea keluar.......huh!
Sampai rumah aku surf website..err..banyak benda yang boleh buat sendiri okkkkkk.
Now..i wish i could have more than 24 hours a day ,so I could create "sesuatu" yang owesome...

No comments:

Post a Comment